Tuesday, January 27, 2009

Sam's Parents On the Run Again

Thanks to Mauricio who found new footage by "Nosebleed" from the Transformers set in Philidephia, PA back in June that shows Sam's parents (Julie White and Kevin Dunn) on the run down an alleyway as Michael Bay directs it. It is essentially a new angle on previously footage and amazing enough has been online for 7 months now just no one was aware of it. The set is on Chancellor Street but is dressed as L'Arc de triomphe in Paris, France where the parents are on vacation before a probable Decepticon attack.

TRANSFORMERS 2

27 comments:

  1. I cant wait for the superbowl!!!

    ReplyDelete
  2. pretty sure those were just mopeds

    ReplyDelete
  3. Superbowl is coming at Sunday of this week. You don't need to wait much.

    ReplyDelete
  4. it kills me how much it eats

    ReplyDelete
  5. "it kills me how much it eats"

    You trying to help your buddy right out of here, jerk?

    ReplyDelete
  6. You trying to help your buddy right out of here, jerk?

    You have something against helping my byddy right out of here, jerk?

    ReplyDelete
  7. you really know how to tickle my joystick rofl

    ReplyDelete
  8. "You have something against helping my byddy right out of here, jerk?"

    Then shut your pie-hole. I know a creep when I see one. I think I'm looking at one right now.

    ReplyDelete
  9. "I know a creep when I see one. I think I'm looking at one right now."

    LMAO... so....basically, by looking into a glossy computer monitor that means......

    ReplyDelete
  10. That clip right there just told me that this movie is going to be 100x better than the last...LOL.

    ReplyDelete
  11. "LMAO... so....basically, by looking into a glossy computer monitor that means......"

    Do you know what this means? Do you? IT MEANS THAT THIS.....DAMN....THING DOESN'T WORK!

    ReplyDelete
  12. That clip right there just told me that this movie is going to be 100x better than the last...LOL.

    Now ask him, what is the name of Audi R8.

    ReplyDelete
  13. dont get personal here rofl XD

    ReplyDelete
  14. let me tell you something about respect... XD

    ReplyDelete
  15. "dont get personal here rofl XD"

    Me Slag say you full of beryllium baloney!

    Me Grimlock say you full of cesium salami.

    ReplyDelete
  16. "let me tell you something about respect... XD"

    Grimlock! Get your noodle out of my face!

    ReplyDelete
  17. "Now ask him, what is the name of Audi R8."

    Why it's Jazz of course.

    ReplyDelete
  18. Why it's Jazz of course.

    Of course, how could i not guess. I mean, he has a Decepticon logo, duuuuuh, it's so obvious :P

    ReplyDelete
  19. "LMAO... so....basically, by looking into a glossy computer monitor that means......"

    Every time I look into a monitor Prime, my circuts sizzle. When are we going to start busting Deceptichops?!

    ReplyDelete
  20. "Of course, how could i not guess. I mean, he has a Decepticon logo, duuuuuh, it's so obvious :P"

    Okay. That's the last time you run that mechanical asshole in here without an exhaust hose... I catch you doing it one time, and you're out, you understand? HUH?

    ReplyDelete
  21. Jazz's ass is dead.... and he aint coming back!

    ReplyDelete
  22. Jazz's ass is dead.... and he aint coming back!

    Me Grimlock no like you.

    ReplyDelete
  23. If anyone of the robots are gonna die in this movie I think if it's a Decepticon it will be Starscream, You look at Starscream's stat's on the back of his box He really is'nt all that great just that he can fly and he is a dumb ass and his courage sucks but his weapons are pretty bad though.......If it's an Autobot I bet its Ironhide..... I just hope it aint Bumblebee

    ReplyDelete
  24. ^^I hope it's Arcee.

    ReplyDelete
  25. Noooo! Please not Arcee... Let Bumblebee die... he's gonna return as Goldbug anyway =D

    ReplyDelete

 
               
               Creative Commons License